وبلاگ شخصی پسر آفتاب

کاغذ پاره ها، دست نوشته ها، تفکرات، علاقه ها و عقیده ها

وبلاگ شخصی پسر آفتاب

کاغذ پاره ها، دست نوشته ها، تفکرات، علاقه ها و عقیده ها

مشخصات بلاگ
وبلاگ شخصی پسر آفتاب

وبلاگ شخصی پسر آفتاب
کاغذ پاره ها، خاطرات، دست نوشته ها، تفکرات، علاقه ها و عقیده ها

طبقه بندی موضوعی

عقیده مخالف

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۰۹ ق.ظ

چند روز هست که بیشتر معنای مواجهه با عقیده ی مخالف رو دارم درک می کنم.. مخالف های گیر و سمج..
مخالف هایی که بیشتر عیب جو هستند تا خیر خواه..

گاهی واقعا فکر می کنم دارم اشتباه می کنم. از اول فکرامو میچینم رو هم بعد می بینم میشه همون فکر قبلی...

ذهن پویا داشتن خیلی خوبه، ولی سخته.. از اون سخت تر سر و کله زدن با یه سری از اطرافیان..

کاش فقط کسایی نظر بدن که حداقل مطمئنن درک درستی از شرایط دارن..
و کاش فقط با همین آدما، "خودم" باشم..

باران اشکم می‌رود وز ابرم آتش می‌جهد /
با پختگان گوی این سخن سوزش نباشد خام را

سعدی نصیحت نشنود ور جان در این ره می‌رود /
صوفی گران جانی ببر ساقی بیار آن جام

  • پسر آفتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی