وبلاگ شخصی پسر آفتاب

کاغذ پاره ها، دست نوشته ها، تفکرات، علاقه ها و عقیده ها

وبلاگ شخصی پسر آفتاب

کاغذ پاره ها، دست نوشته ها، تفکرات، علاقه ها و عقیده ها

مشخصات بلاگ
وبلاگ شخصی پسر آفتاب

وبلاگ شخصی پسر آفتاب
کاغذ پاره ها، خاطرات، دست نوشته ها، تفکرات، علاقه ها و عقیده ها

طبقه بندی موضوعی

آرایش خانگی

يكشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۲۷ ب.ظ

بهش گفتم یادته بچه بودم موهامو میزدی؟!

گفت آره!
 
گفتم یادته گریه می کردم؟‬
‫خندید! گفت هه هه!! آره!‬ یادش بخیر...
 
‫بهش گفتم می خوای الانم موهامو کوتاه کنی؟!‬
‫گفت قیچی نداریم‬ که..
‫گفتم با ماشین‬..
‫چشماش برق زد!!‬
 
‫موهامو کوتاه کرد..
از ته..
  • پسر آفتاب

نظرات  (۴)

نکنه کچل کردی ؟
پاسخ:
آره..!
:)
حالا که فکرشو میکنم خیلی حال میده 
دوست داشتنیه 
پاسخ:
شنیدن کی بود مانند دیدن؟! :پی :)
چه کچلی دلنشینی :)
پاسخ:
:))

واقعا کچل کردی؟

کجایی؟نیستی

پاسخ:
آره :) سعی می کنم باشم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی