وبلاگ شخصی پسر آفتاب

کاغذ پاره ها، دست نوشته ها، تفکرات، علاقه ها و عقیده ها

وبلاگ شخصی پسر آفتاب

کاغذ پاره ها، دست نوشته ها، تفکرات، علاقه ها و عقیده ها

مشخصات بلاگ
وبلاگ شخصی پسر آفتاب

وبلاگ شخصی پسر آفتاب
کاغذ پاره ها، خاطرات، دست نوشته ها، تفکرات، علاقه ها و عقیده ها

طبقه بندی موضوعی

نیمه تاریک وجود

جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۱، ۰۶:۰۱ ب.ظ

 

پرسه های این روزهای من در نیمه تاریک وجودم..

 

حس عمیق "گم شدن در تاریکی"

به همراه احساس "گم کردنِ راه"..

 

به دنبال هر آن چیزی که شود تکیه کرد به آن

در آغوش گرفت و چنگ زد.. 

شایدم دنبال هیچ..

 

  • پسر آفتاب

نظرات  (۵)

تا گرفتم خلوتی تاریک ،روشن تر شدم
قطره ای بودم ،چو رفتم در صدف ، گوهر شدم.......
پاسخ:
هیچ گل چو من در این گلزار بی طاقت نبود
خواب دیدم چون نسیم صبح را، پرپر شدم...
  • طیبه بناری
  • چشم تو زینت تاریکی نیست
    پلک ها را بتکان!کفش بپا کن و بیا!
    و بیا تا جایی، که پر ماه به انگشت تو هشدار دهد.
    و زمان روی کلوخی بنشیند با تو
    و مزامیر شب اندام تو را ، مثل یک قطعه آواز به خود جذب کنند.
    پارسایی است در آنجا که تو را خواهد گفت :
    بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است . :)
    پاسخ:
    بسیار بسیار زیبا بود..! :)
    ممنون

    برای کی بود؟
  • طیبه بناری
  • خواهش میکنم :)

    سهراب سپهری
    پاسخ:
    بازم ممنون :)
  • عبداله خسروی
  • تاریکی در تاریکی 
    این است دروازه ورود به دنیا
    و حقیقت از اینجا شروع میشود!
    پاسخ:
    :)
  • عبداله خسروی
  • نیستی هست! جرات کن بدانی! ریشه در تاریکیست! خدا و انسان یکیست!
    اگر میخواهی راه دین را انتخاب کنی از این تاریکی فرار کن ! فرار از این ترس جرات متافیزیکی انسان را میکشد! اگر میخواهی خدایی را بپرستی این توانایی متافیزیکی خود را به او نسبت بده و او را به بیرون از خود پرتاب کن! اینگونه خدا محیط و تو محاط هستی و منطقی زندگی خواهی کرد. طوری که دیگر انسان ها را درک نخواهی کرد بلکه سعی بر متقاعد کردن انها خواهی کرد. اینگونه حقیقت را محدود میکنی و درستی را که تو انتخاب کرده ای حقیقت میپنداری!
    طغیان علیه خالق مخلوق را با او یکی میکند!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی