وبلاگ شخصی پسر آفتاب

کاغذ پاره ها، دست نوشته ها، تفکرات، علاقه ها و عقیده ها

وبلاگ شخصی پسر آفتاب

کاغذ پاره ها، دست نوشته ها، تفکرات، علاقه ها و عقیده ها

مشخصات بلاگ
وبلاگ شخصی پسر آفتاب

وبلاگ شخصی پسر آفتاب
کاغذ پاره ها، خاطرات، دست نوشته ها، تفکرات، علاقه ها و عقیده ها

طبقه بندی موضوعی

تنها

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۱:۱۵ ق.ظ

شامگاه،

به سوی آشیانه،

نبود مرا همراه،  

نبود کسی جز باد...

جز سوز.

جز نگاه های سرد بی تعبیر...

جز خلوتِ بی حدِ خیابانِ سرِ شب..

جز گداهای شعور، در پهنه ی شهر،

جز صدای شهوتِ سگ،

جز فکرِ فرار از سر ترس،

جز چشم امید به سویِ دیگرِ آب،


من بودم و باد..

صدای خش خش برگ..


نبود گوش رفیق..

نبود یک سنگ صبور،

نبود جز برگ درخت،

جز فضای غم آلوده ی پاییز،

نبود جز حصار گُه زده ی فکر،


نبود

جز فحش.

جز اخم،

جز زوزه های تلخ بی معنی...


من بودم و باد..

در حومه شهر..


نبود دوست صمیمی.

نبود عشق قدیمی،

نبود مجموعه ای شعر،

نبود شور و احساس،

نبود عطر نرگس،

بوی مریم،

ذوقِ یاس...


نبود جز عصرِ خاموش،

نبود جز پچ پجِ افکار،

جز گردش و تکرار،

نبود جز دردِ بی درمانِ بیمار،

جز دود بی همتای سیگار،


من بودم و باد..

خسته و تنها...

  • پسر آفتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی